Sunday, January 9, 2011

bukan sebarangan ustaz


boleh percaya tak yang pemilik digitalmukmin.com ini adalah seorang yang selalu berjubah putih tetapi ranggi?haha.beliau adalah seorang ustaz.ustaz azhar idrus.saya selalulah dengar ceramah beliau sebab abah saya memang suka beliau.kalau saya duduk dekat ruang tamu ke,dalam bilik ke,dalam hati,tak nak dengar,tapi abah saya sengaja pasang biar satu rumah dengar.bayangkanlah betapa kuatnya dia pasang.haih.dulu memang mengeluh.kenapalah abah macam ini,nak dengar,dengarlah sorangsorang.tapi,sekarang bila saya sendiri yang meminati beliau,bila saya sendiri yang selalu mendengar ceramah beliau,saya faham kenapa abah saya suka sangat beliau ini.beliau sangat kelakar. "dok pahang tanye,dok tanye pahang,berat nanang."hahahaha.bukan dengan menjadi ustaz, anda tak dapat meneruskan hobi anda.gunakan hobi anda ke arah kebaikan.tapi,saya amatamat respek abis kepakaran beliau dalam fotografi.jadi,keluarkan segala potensi diri yang ada.  :)


No comments:

Post a Comment